فروش ویژه توری پنجره دوجداره

فروش ویژه توری پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش ویژه توری پنجره دوجداره

بهرام پروهان

صحیح ترین راه برای جلوگیری از ورود حشرات ، جوندگان و مبارزه با آنها نصب توری روی پنجره است . شما می توانید از فروش ویژه توری پنجره دوجداره این شرکت استفاده کرده و باعث آسایش و راحتی حال ساکنان منزل شوید. توری پنجره های دوجداره و آلومینیوم در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد از جمله توری پلیسه ای و توری مگنتیک که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل آن جنس عالی و قابلیت شست وشوی آسان است.
قیمت هر محصول یکی از اصلی ترین آیتم های آن و در عین حال بسیار تعیین کننده می باشد. در کالاهایی که محصول بصورت کاملا آماده و از پیش تولید شده است، این قیمت تا حد زیادی مشخص و قابل مقایسه با کالاهای مشابه می باشد. ولی در محصولات سفارشی و غیر همگون ، قیمت را نمی توان بسادگی با محصولات مشابه مقایسه کرد، چرا که قیمت بستگی زیادی به طراحی و آبشن های مورد تقاضا دارد. برای استعلام قیمت فروش ویژه توری پنجره دوجداره تنها کافیست با این شرکت تماس بگیرید.

توری پنجره


کارشناسان بهداشت معتقدند استفاده از مواد شیمیایی و سموم کشنده جهت از بین بردن حشرات برای انسان مضر می باشد و باعث بیماری های متفاوت می شود، امروزه توریهایی با قاب های آلومینیومی،یو پی وی سی،چوبی یا فلزی در انواع کشویی،پلیسه،ثابت و جمع شونده برای انواع پنجره ها موجود است. باید قبل از نصب، آگاهی کافی از انواع توری ها داشته باشید تا با توجه به احتیاجتان گزینه بهتری را انتخاب کنید. هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود. بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره دوجداره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.
فروش ویژه توری پنجره دوجداره:  توری پلیسه ای با توجه به ساختار خاصی که دارد بدون شک بهترین انتخاب است و طول عمر بالای ان و قیمت مناسبی که به سبب کارایی دارد موجب شده است تا بالاترین فروش را به خود اختصاص دهد.
مراحل نصب توری درب و پنجره دوجداره به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری upvc در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری پنجره یو پی وی سی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: